Kjrlighet p pinne - lett

En veldig enkel oppskrift i dag, og derfor fr dere en ny en p onsdag :)

Vanskelighetsgrad: lett

Heklenl: 3mm

Garn: Lerke

Farger: lys og mrk rosa

Pinne:

R1: 4fm (4)

R2->: runder kun fm til du er fornyd med lengden

Kjrligheten:

R1: 4fm (4)

R2: /2i1/ 4g (8)

R3->: runder kun fm til du er fornyd med lengden

Kjrligheten skal da rulles rundt og sys sammen. Det holder da sy en trd gjennom hele et par ganger. Se p bildet hvordan den skal rulles sammen. Hvis du vil ha pinnen helt stiv kan du legge en fyrstikk eller lignende inni pinnen. Det som er veldig morsomt med enkle oppskrifter som denne, spesielt med godteri, er at det kan pyntes veldig mye. Jeg har tatt en flerfarget trd og festen i sprekken p kjrligheten, men man kan ogs sy p perler og slyfer og gjre den veldig fin!

8

Jeg liker bloggen din:D

Du er flink blogge:)

Denne var veldig veldig enkel da :)

Nr er valpekurset i dag? :)

Hei!

Ville bare si takk for fin blogg - har lest en del her siden jeg begynte hekle for to uker siden :-) Mye nyttige tips! Har ogs heklet noen av oppskriftene, og de ble superfine!

Vil komme med et annet garntips til deg - Drops MUSKAT, det er tynnere og blankere enn Paris, og egner seg superbra! Finnes i enormt mange farger, det var derfor jeg ble anbefalt det p Strikkedilla :-) Jeg hekler p pinne 2 1/2, selv om det str pinne 4 p garnet, for jeg liker at Amigurumiene blir skikkelig faste og fine, uten noen "hull".

Har ftt helt dilla p hekle, og siden jeg startet for to uker siden har jeg ftt snekret sammen to ulike babyrangler, to kaker m/pynt, gulrot, banan, bie, kirsebr, en mus og en gris!

Gleder meg til se flere oppskrifter p bloggen din! Liker ogs veldig godt denne: http://www.booip.blogspot.com/

Hilsen Linn

Hei, jeg leser bloggen din nesten hvr dag! :)

men s lurte jeg p en ting... Hvis du har sett spillet ''little big planet'' til playstation 3, lurte jeg p om du kunne lage en sonn en figur #siden de figurene ser litt amigurumi ut#

Hvis du ikke har sett dt s kan du bare ske det opp p google eller no snt..

- Hper du svarer med en kommentar ellr p et innlegg :-D //hilsen fast leser.

S hyggelig med nye lesere! :D

Malin: takk for tips! Jeg liker ogs bruke garn som er tykkere enn nlen, men siden jeg legger ut oppskriftene her vil jeg prve bruke lik nl og garn, snn at bildene her blir ganske like de dere hekler :) Jeg blir ogs kjempeglad om du sender meg bilder p marie@amigurumi.no s jeg fr sett hva du har laget! Jeg liker ogs den bloggen! Hun som har skrevet den er hun som fikk meg til begynne hekle :)

Malin: Jeg har sett den ja, og hadde vrt morsomt hekle en snn, setter det p lista :) Ellers finnes det mange andre oppskrifter p andre sprk p internett! :)

heklekvende

godt se du kan gjre flere ting p en gang ;) naturfag og amigurumi :)

jeg henger med p de andre og skryter av flott blogg.. vil ellers komme med et tips .. var innom panduro idag og de har acryl garn ( 10 sm nster i pakken til 59,- ) og de hadde ogs bambus garn,, sm nster dette ogs .. perfekt til amigurumier begge deler :)

hei !

jeg har sett litt p disse oppskriftene og har bestemt meg for lage noen til 4H prosjektet mitt: )

det er nemlig hekling. Jeg liker bloggen din veldig godt og er snart ferdig med en kjrlighet p pinne : )

Tusen takk for alle tipsene og oppskriftene du har lagt ut : ) jeg kan ta et bilde av utstillingen jeg har s du kan se den n vi er ferdig p hstfesten : )

jeg gleder meg til se resultatet av utstillingen min selv : )

hilsen Helene 13 r :)

S hyggelig at du liker bloggen min! :)

Det er alltid veldig morsomt se hva dere lager, s jeg vil gjerne se utstillingen!